Váš košík

  • 0 Kč
    0

Postup při zpoždění zásilky

Pokud k Vám zásilka v ohlášeném termínu nedorazila, zavolejte nám na číslo 774 64 94 93 v provozní době (Po-Pá 8–15.30 hodin) a my Vám rádi podáme pomocnou ruku a zásilku dohledáme.

V případě, že nechcete hned volat, můžete vyzkoušet následující postupy:

  • Ověřte si pomocí služby sledování zásilky, kde se Váš balík nachází. Číslo zásilky jsme Vám zaslali spolu s potvrzením o expedici zboží. Balík dohledáte na webu České pošty i na stránkách přepravní společnosti DPD – http://www.sledovani-zasilek.cz/…ani-zasilky/
  • Pokud zjistíte, že se Vaše zásilka nachází na pobočce České pošty, můžete si ji osobně vyzvednout po předložení občanského průkazu.
  • V případě, že se Vaše zásilka ztratila, okamžitě nám zavolejte na telefonní číslo 774 64 94 93 a my Vám zašleme zboží znovu. Reklamaci ztracené zásilky poté řešíme sami.

Máte dotaz? Napište nám

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů.

Informace o cookies na této stránce

Soubory cookie používáme k zajištění funkčnosti webu, personalizaci obsahu našich webových stránek, shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a k přizpůsobení obsahu a reklam.

Více informací naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.

Nastavení soukromí

Zde si můžete upravit nastavení cookies a personalizace. Změny nastavení se projeví pouze pro prohlížeč a zařízení, které právě používáte.

Více informací