Tel. 774 64 94 93 (Ne–Čt 8:00–16:30 hodin)

Reklamační řád

Úvodní stránkaReklamační řád

Povinnosti kupujícího

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách, nejdéle však do následujícího pracovního dne. Pokud by došlo k prodlení nahlášení škody spojené s přepravou, tak reklamace nebude již uznána přepravní společností.

Způsob reklamace

Náležitosti oznámení reklamace emailem:

Povinnosti prodávajícího

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Prodávající je povinnen kupujícího řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady výrobků, včetně rozporu s kupní smlouvou (reklamace) spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit a o provádění záručních oprav. Pokud prodejce shledá výrobek nezávadný a zákazník přesto bude trvat na reklamaci, může prodejce na žádost zákazníka poslat výrobek k distibutorovi na posouzení, ale pokud výrobek shledá i distributor nezávadný, bude prodejce požadovat po zákazníkovi náklady spojené s reklamačním řízením.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace uplatněná v záruční době

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Nárok na uplatnění záruky zaniká:

Máte dotaz? Napište nám!


Nahoru

Bezpečný a výhodný nákup

Informace o firmě


2009 – 2017 © Zoo Centrum