Váš košík

  • 0 Kč
    0

Reklamační řád

Povinnosti kupujícího

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách, nejdéle však do následujícího pracovního dne. Pokud by došlo k prodlení nahlášení škody spojené s přepravou, tak reklamace nebude již uznána přepravní společností.

Způsob reklamace

Náležitosti oznámení reklamace emailem:

  • Uvést číslo objednávky (je zasíláno s potvrzením objednávky v e-mailu)
  • Výstižný popis závady zboží a přiložení fotografií poškozeného zboží
  • Doložit doklad o vlastnictví zboží (faktura a dodací list)

Povinnosti prodávajícího

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Prodávající je povinnen kupujícího řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady výrobků, včetně rozporu s kupní smlouvou (reklamace) spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit a o provádění záručních oprav. Pokud prodejce shledá výrobek nezávadný a zákazník přesto bude trvat na reklamaci, může prodejce na žádost zákazníka poslat výrobek k distibutorovi na posouzení, ale pokud výrobek shledá i distributor nezávadný, bude prodejce požadovat po zákazníkovi náklady spojené s reklamačním řízením.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace uplatněná v záruční době

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Nárok na uplatnění záruky zaniká:

  • Poškozením zboží pří přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
  • Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud jsou na výrobku
  • Neodborným zacházením
  • Zboží bylo poškozeno živly
  • Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním

Máte dotaz? Napište nám